~Lailatul Qadr Afzal Ya Shabe Wiladat,
Shrahe Bukhari ' Imam Shabuddin Abualabbas
Ahmad Bin Abi Bakr Qastalani(923hijri) Likhte Hai:-
إذا قلنا بأنه عليه الصلاة والسلام ولد ليلاً، فأيما أفضل : ليلة القدر أو ليلة مولده صلي الله عليه وآله وسلم ؟ أجيب : بأن ليلة مولده عليه الصلاة والسلام أفضل من ليلة القدر من وجوه ثلاثة :
أحدها : أن ليلة المولد ليلة ظهوره صلي الله عليه وآله وسلم ، وليلة القدر معطاة له، وما شرف بظهور ذات المشرف من أجله أشرف مما شرف بسبب ما أعطيه، ولا نزاع في ذلک، فکانت ليلة المولد. بهذا الاعتبار. أفضل.
الثاني : أن ليلة القدر شرفت بنزول الملائکة فيها، و ليلة المولد شرفت بظهوره صلي الله عليه وآله وسلم فيها. وممن شرفت به ليلة المولد أفضل ممن شرفت به ليلة القدر، علي الأصح المرتضي (أي عند جمهور أهل السنة) فتکون ليلة المولد أفضل.
الثالث : ليلة القدر وقع التفضل فيها علي أمة محمد صلي الله عليه وآله وسلم ، وليلة المولد الشريف وقع التفضل فيها علي سائر الموجودات، فهو الذي بعثه اﷲ تعالٰي رحمة للعالمين، فعمّت به النعمة علي جميع الخلائق، فکانت ليلة المولد أعم نفعاً، فکانت أفضل من ليلة القدر بهذا الاعتبار
Jab Ham Ye Kahen Ke Huzoor Nabi E Akram(Sallallahualehiwasallam) Raat Ke Waqt Paida Huye To Sawal Paida Hota Hai Ke Shabe Milaad Rasool(Sallallahualehiwasallam) Afzal Hai Ya Lailatul Qadr???
Mai Is Ke Jawab Mai Kahta Hu Ke Aap(Sallallahualehiwasallam) Ki Milab Ki Raat Teen Bina Par Shabe Qadr Se Afzal Hai:
(1)>Aap(Sallallahualehiwasallam) Ka Zahoor Shab E Milaad Mai Hua Jab Ke Lailatulqadr Aap(Sallallahualehiwasallam) Ko Ataa Ki Gai Lihaza Wo Raat Jis Ko Aap(Sallallahualehiwasallam) Ke Zahoor Ka Sharf Mila Us Raat Se Jyada Sharf Wali Hogi Jise Us Raat Mai Tashrif Lane Wali Hasti Ke Sabab Se Sharf Mila Aur Us Mai Koi Ikhtilaf Nahi Lihaza Is Aitbar Se Shab E Milaad Shab E Qadr Se Afzal Hui.
(2)>Ager Lailatulqadr Ki Azmat Is Bina Par Hai Ke Is Mai Faristo Ka Nuzool Hota Hai To Shab E Wiladat Ko Ye Sharf Hasil Hai Ke Us Mai ALLAH TALA Ke Mahboob (Sallallahualehiwasallam) Kaynat Mai Jalwa Farma Huye Jamhoor Ahle Sunnat Ke Qaul Ke Mutabik Shab E Milaad Ko Jis Hasti(Yani Huzoor Sallallahualehiwasallam) Ne Sharf Baksha Wo Shab E Qadr Ko Sharf Bakhsne Wali Hastiyo Yani Faristo Se Kahin Jyada Buland Wa Bartar Aur Azmat Wali Hai Lihaza Shab E Wiladat Afzal Hai.
(3)>Shab E Qadr Bais E Ummat E Muhammadia(Sallallahualehiwasallam) Ko Fazilat Bakhsi Gai Aur Shab E Milaad Ke Zariye Jamie Muzudat Ko Fazilat Se Nawaza Gaya Pas Huzoor(Sallallahualehiwasallam) Hi Hai Jinhe ALLAH TALA Ne RahmatullilAalameen Bana Kar Bheja Aur Is Tarah Nemat Rahmat Jamie Kaynat Ke Liye Aam Kar Di Gai Lehaza Shabe Wiladat Nafa'a Rasani Mai Kahin Jyada Hai Aur Is Aitbar Se Bhi Ye Lailatulqadr Se Afzal Tahri.
>[Al-Mawahib Ul Ladunniya Jild.1 Safa.145]
>[Shaikh E Muhakik-Ma Sabt Minassunnat Safa.59-60]
>[Allama Nabhani-Jawahir Ul Bihar Sharif Jild.3 Safa.424]
SubhanALLAH,
Note:- Allama Qastalani Alahazrat Se Kai So Saal Pahle Buzurg Hai,
To Ab Wahabio Kya Allama Sahb Bhi Barelwi The,
Dua Ki Guzarish:-Muhammad Rehan Raza Al-Hanafi
Shrahe Bukhari ' Imam Shabuddin Abualabbas
Ahmad Bin Abi Bakr Qastalani(923hijri) Likhte Hai:-
إذا قلنا بأنه عليه الصلاة والسلام ولد ليلاً، فأيما أفضل : ليلة القدر أو ليلة مولده صلي الله عليه وآله وسلم ؟ أجيب : بأن ليلة مولده عليه الصلاة والسلام أفضل من ليلة القدر من وجوه ثلاثة :
أحدها : أن ليلة المولد ليلة ظهوره صلي الله عليه وآله وسلم ، وليلة القدر معطاة له، وما شرف بظهور ذات المشرف من أجله أشرف مما شرف بسبب ما أعطيه، ولا نزاع في ذلک، فکانت ليلة المولد. بهذا الاعتبار. أفضل.
الثاني : أن ليلة القدر شرفت بنزول الملائکة فيها، و ليلة المولد شرفت بظهوره صلي الله عليه وآله وسلم فيها. وممن شرفت به ليلة المولد أفضل ممن شرفت به ليلة القدر، علي الأصح المرتضي (أي عند جمهور أهل السنة) فتکون ليلة المولد أفضل.
الثالث : ليلة القدر وقع التفضل فيها علي أمة محمد صلي الله عليه وآله وسلم ، وليلة المولد الشريف وقع التفضل فيها علي سائر الموجودات، فهو الذي بعثه اﷲ تعالٰي رحمة للعالمين، فعمّت به النعمة علي جميع الخلائق، فکانت ليلة المولد أعم نفعاً، فکانت أفضل من ليلة القدر بهذا الاعتبار
Jab Ham Ye Kahen Ke Huzoor Nabi E Akram(Sallallahualehiwasal
Mai Is Ke Jawab Mai Kahta Hu Ke Aap(Sallallahualehiwasalla
(1)>Aap(Sallallahualehiwas
(2)>Ager Lailatulqadr Ki Azmat Is Bina Par Hai Ke Is Mai Faristo Ka Nuzool Hota Hai To Shab E Wiladat Ko Ye Sharf Hasil Hai Ke Us Mai ALLAH TALA Ke Mahboob (Sallallahualehiwasallam) Kaynat Mai Jalwa Farma Huye Jamhoor Ahle Sunnat Ke Qaul Ke Mutabik Shab E Milaad Ko Jis Hasti(Yani Huzoor Sallallahualehiwasallam) Ne Sharf Baksha Wo Shab E Qadr Ko Sharf Bakhsne Wali Hastiyo Yani Faristo Se Kahin Jyada Buland Wa Bartar Aur Azmat Wali Hai Lihaza Shab E Wiladat Afzal Hai.
(3)>Shab E Qadr Bais E Ummat E Muhammadia(Sallallahualehi
>[Al-Mawahib Ul Ladunniya Jild.1 Safa.145]
>[Shaikh E Muhakik-Ma Sabt Minassunnat Safa.59-60]
>[Allama Nabhani-Jawahir Ul Bihar Sharif Jild.3 Safa.424]
SubhanALLAH,
Note:- Allama Qastalani Alahazrat Se Kai So Saal Pahle Buzurg Hai,
To Ab Wahabio Kya Allama Sahb Bhi Barelwi The,
Dua Ki Guzarish:-Muhammad Rehan Raza Al-Hanafi
No comments:
Post a Comment